marți, 14 iulie 2009

Asa DA! marturie despre o experienta placuta :D

Veneam de la Cluj la Baia Mare, era aprox ora 18.00, in data de 8.07.2009. Vedeam deja Baia Mare, doar vreo 2 km si un sens giratoriu ma despartea de orasul nasterii mele. Era revenirea simbolica dupa terminarea Facultatii. Ca personajul din Fight Club, care dupa ce atingea o noua asteptare a tatalui sau se intorcea la acesta pentru a primii o noua misiune, pentru a avea o directie in viata. Eu nu veneam sa primesc nici o directie ci aveam directia mea. La viteza de croaziera, aprox 60 km/h, observ ca masina din fata mea, care mi-a iesit in fata mai in urma cu vreo 8 km, sta. Statea la sensul giratoriu, erau mai multi care stateau defapt. In fine, am pus frana, dar cam tarziu si l-am atins un pic pe cel din fata, care, ca in filmele de comedie franceze, l-a lovit pe cel din fata lui, si atat. Norocul meu ca ceilalti plecasera si cel de-al doilea nu a mai avut pe cine sa loveasca. Cei doi soferi, Cristi si Dinu, in ordinea lovirii, asa pe la 35-40 de ani, mult mai stresati si speriati ca si mine. Defapt eu nu eram ca doar am vazut totul din spate :D. Pe scurt am tras pe dreapta ne-am inteles, sau am inceracat sa ne intelegem. Bine nu a lipsit o amenintare de la pasagerul lui Cristi ca m-ar fi batut, tipic romanism, de parca am intrat intentionat in ei. In fine, ne dam intalnire a doua zi dimineata, ca sa rezolvam situatia. Acum, ce m-a impresionat a fost amabilitatea domnului Politist din comuna Remetea, ca de el apartinea drumul unde am facut boc. Ne-a pus frumos pe toti trei la aceeasi masa, ne-a dat pix si ne-a didctat ce sa scriem in campurile declaratiei. A iesit afara la constatare si gata. Mi-a dat frumos o amenda de 120 lei in 48h si gata. Cel mai inaltator moment pt Politia Romana a fost cand agentul, mi-a cerut asigurarea care era la Cristi, care mi-a cerut-o ca sa fie el sigur ca vin la intalnire. Am aflat ca nu are voie nimeni, nici politia, sa imi retina nici un document fara mandat sau in cazul unui delict cu victime. Asta e foarte important, nu lasati acte, buletin, pasaport, carnet, asigurare, nimic la nimeni daca acesta nu este indreptatit de lege ti le retina. Este un lucru foarte important, sa ai grija de tine, sa folosesti legea ca sa te aperi de abuzuri. Am mers apoi, iara impreuna cu cei 2 la asigarare, acolo eu am scapat cel mai ieftin. Dupa 5 min mi-a zis ca pot sa plec domnul care facea actele. Am iesit de acolo dar i-am asteptat si pe prietenii mei, pe Dinu si pe Cristi sa iasa, au iesit si ei cu agentul de asiguari sa faca poze la daune. Momentul de glorie a fost la sfarsit cand am stat toti trei pe o terasa, si mi s-a facut si cinste cu un ceai ca de, eram cel mai mic:D. Cei doi au mers la service-ul indicat de catre cei de la asigurare si au devenit si prieteni. Cristi e instalator si Dinu se ocupa cu demolari, asa ca daca o sa am nevoie de ajutorul lor vreodata acest accident va fi fost un lucru pozitiv. Am aflat de asemenea ca cel mai bine in cazul accidentelor e sa fii cel care le provoaca accidentul, din perspectiva ca ai timp sa te pregatesti pt impact, fata de situatia cand esti luat prin surprindere de accident ceea ce poate provoca ranirea mai grava. Inca o chestie, vreau sa zic ca m-am simtit ca in filmul CRASH, care este tot despre niste accidente de masina, care scoate in evidenta izolarea oamenilor, mai ales in America unde se circula foarte mult cu masina, si ca unele interactiuni intre oameni apar doar in cazul acidentelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu