miercuri, 8 iulie 2009

La zbor cu Moto-deltaplanul la Erji acasa, in Crasna


Deltaplanul la sol, se pregatea sa plece in zborul de proba.













Joi, 2 iulie, la cateva zile dupa licenta, mi-am indeplinit un vis din copilarie. Acela de a zbura in apus de soare. Am fost la Erji acasa, in Crasna langa Zalau. Erji a fost si este secretar general in SSE, fapt care sta la baza prieteniei noastre. Tatal ei are un aerodrom si un deltaplan cu motor. M-a invitat inca din timpul sesiunii, dar am asteptat atat sa termin cu facultatea cat sa vina si vremea buna. Astfel am mers de joi si am revenit in Cluj vineri. Am zburat de 3 ori, aproximativ 1 h in total si a fost foarte placut si senzatia de libertate deplina care o ai in aer mi-am reamintit-o de pe vremea cand am facut planorism.

Am zburat cu tatal lui Erji, Shoni sau Alexandru, care este foarte de treaba si un bun instructor atat de zbor cat si auto. Imprejurimile Crasnei sunt foarte frumoase existand atat un lac de acumulare pentru pescuit cat si paduri pentru vanatoare, o manastire celebra si multi oameni harnici si ospitalieri. Mai ales familia lui Erji unde m-am simtit foarte bine.















Poza din aer a hangarului si a Crasnei. Piciorul e al meu:D

Pe Youtube a pus fratimio 2 filmulete, mai am cateva care le pun in zilele urmatoare.
http://www.youtube.com/watch?v=6oEMgPrIUTA
http://www.youtube.com/watch?v=tmBGxErgGZE

Recomand tuturor sa incerce moto deltaplanul, e foarte sigur, poate sa zboare si fara motor,
deorece planeaza. E o combinatie intre o motocicleta si un planor(avion fara motor) pentru cei care s-au dat cu una dintre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu